Foto menu

   Ja marzę o wiośnie, a tu sypie tak strasznie, że wyjść z domu się nie da;/ Śniegu jest coraz więcej, czuję się oszukana;p Na pocieszenie dziś zapomniane śniadanie. Pamiętam jak w czasach gimnazjum i liceum jadłam ją codziennie na śniadanie. I najdziwniejsze jest to, że przez tak długi czas mi się nie znudziła;p



owsianka podwójnie malinowa z twarogiem ( z budyniem i sokiem malinowym) 


EDIT. Jadłospis
serek wiejski lekki + roladki z serkiem homo i pomidor
chilli z brokułami
sałatka z brokuła, pomidoróww, papryki i kiełków

You Might Also Like

12 komentarze

  1. pragnę teraz takiej owsianki kusicielko!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie jadłam budyniu malinowego
    u mnie też zasypało, a miałam nadzieję na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj kupiłam sobie budyń malinowy z myślą o owsiance, bo też dawno nie jadłam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, owsianka z twarogiem, pycha! bardzo lubię takie połączenie :)
    a co do basenu - ja chodzę do siebie na uczelnię: Uniwersytet Ekonomiczny; za 45minut płacę tylko 5 zł :) a warunki są dobre, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podwójnie malinowa? wpraszam się na śniadanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic mi nie mów o tej zimie -.- Jest straszna!

    Pyszne sniadanie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też cały czas sypie :(
    Pyszna owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi o con carne! dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie różowa, a jaka smaczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images