Placki serkowe z sokiem z porzeczki

  Weekend się skończył. Poniedziałek. Od rana mnóstwo planów. Mnóstwo obowiązków. Dobrze. Uczę się od nowa. Spróbuję jeszcze raz. Ciężko? Minie.


Placki jogurtowe z sokiem porzeczkowym


30g mąki orkiszowej
pół łyżeczki proszku do pieczenia 
100ml serka homogenizowanego
jajko
3 łyżki domowego soku porzeczkowego

Mąkę przesiewamy do miski, dodajemy proszek do pieczenia,serek, jajko i sok. Mieszamy wszystko razem, dokładnie i powoli. Smażymy placuszki na rozgrzanym teflonie ok. 5-7.minut. 



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja też ostatnio jestem rannym ptaszkiem, ale włącza mi się niezależnie od pory roku i fazy zmęczenia:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak placuszki z rana :)
    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jogurtowe sa swietne- zawsze wychodza puszyste! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam Cię do Liebster Blog :) http://bieganie-ze-sniadaniem.blogspot.com/2013/05/22-liebster-blog-i-ciekawe-komu-bedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja dawno nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzooo dziękuję za nominację ;*
    placuszki świetne, pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację. Na pewno odpowiem:)
    Uwielbiam placki na serku homo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby minęło, oj oby..
    A placuchy pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie puchate placuchy! Z tym sosem to perfekcja^^

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images