Ulubieńcy stycznia.

    Ulubieńcy miesiąca to nowy cykl postów na blogu. Będę się tutaj z Wami dzielić miłymi rzeczami, które spotkały mnie w danym miesiącu. Będzie trochę wspomnień, trochę fajnych miejsc ( realnych i wirtualnych), a także trochę sportu i kultury :)


Ulubione danie



W tym miesiącu zdecydowanie moje podniebienie podbił kokosowy pudding z nasion chia :) To idealna propozycja na śniadanie oraz lekki deser :) 

 Ulubiony produkt

Batony firmy Zmianyzmiany.pl. Bezglutenowe, wegańskie w 100% z naturalnych składników.  Moim faworytem jest ,,Aloha". Idealny dla miłośników kokosów. :) 
Batony znajdziecie w sklepach ze zdrową żywnością. 



 Ulubiona książka

,,Sekrety domowej kuchni Włochów". Uwielbiam tego typu książki. To połączenie książki kucharskiej z pamiętnikiem z podróży. Jeśli ktoś lubi kuchnię włoską ( tak jak ja) na pewno spodoba mu się ta propozycja :) 
A już niedługo pojawi się tutaj moja recenzja tej książki :)



,,Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską" - czyli motywacja do zmiany stylu życia. Zawiera dużo przydatnych informacji dotyczących zmiany nawyków żywieniowych, a także przepisy i plany treningowe. 

 Ulubiona aktywność

Ćwiczenia rozciągające. W styczniu rozpoczęłam wyzwanie szpagatowe :) Już niewiele mi brakuje :) 



Ulubiona piosenka

Uwielbiam Amelie, a ta piosenka ostatnio podbiła moje serce. 

 Ulubiony kosmetyk

Krem do rąk ,,Happy Day". Pachnie cudownie i doskonale nawilża ręce. Możecie go znaleźć w Rossmannie. 



 Ulubiony blog kulinarny

W tym miesiącu moim ulubionym blogiem został Miele & Ricotta. Znajdziecie tam mnóstwo pięknych zdjęć i ciekawych przepisów. Poza tym blog prowadzony jest w języku włoskim, dzięki czemu można poćwiczyć język :) 

I to na tyle w Styczniu :) 



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Moja ukochana styczniowa książka Ani Lewandowskiej! I również przepadłam w kokosowym puddingu chia! :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images