Ulubieńcy miesiąca - LUTY!

 To nie był najlepszy miesiąc. Luty ma tylko 28 dni, a ja praktycznie 20 dni byłam chora... Ciągłe antybiotyki, lekarstwa, osłabienie i totalne zniechęcenia do wszystkiego... Dlatego luty minął mi pod znakiem seriali, filmów, książek i gier. 

   
ULUBIONY SERIAL:

W tym miesiącu cierpiałam na nadmiar wolnego czasu, w związku z tym nadrobiłam serialowe zaległości. Ulubionym serialem został: House of cards. Serial polityczny, pełen intryg, zagadek, trzymający w napięciu. Serial ma 3 sezony ( sezon trzeci rozpoczął się od 27.02). W każdym sezonie jest 13 odcinków, które trwają mniej więcej 1h. Ja oczywiście pochłonęłam dwa sezony w dwa dni i czekam teraz na cały sezon 3 ;)



ULUBIONA KSIĄŻKA:

,,Opanuj swój metabolizm" J. Michaels. Bardzo lubię i cenię Jillian za jej przemianę, wiedzę, podejście do życia, a także umiejętności motywacyjne. W tej książce na swoim własnym przykładzie pokazuje nam co zrobić, aby usprawnić nasz metabolizm, a tym samym poprawić zdrowie i samopoczucie. 


  ULUBIONY SKECZ:

 Podobno śmiech ma właściwości lecznicze. Dlatego, do kuracji antybiotykowej dołączyłam leczenie przez śmiech. A oto mój ulubiony skecz :) 




ULUBIONY BLOG:

FITLOVIN - blog o zdrowym stylu życia, zdrowym odżywianiu i  aktywności fizycznej. Znajdziecie tutaj mnóstwo inspiracji, wiedzy oraz ciekawych przepisów.


ULUBIONE DANIE:

W tym miesiącu zdecydowanie wygrał Sernik bezglutenowy :) Na pewno na stałe zagości w moim menu :)



ULUBIONY PRODUKT:

Herbatka z ostroplestu plamistego. Ostropest plamisty to roślina, która ma zbawienny wpływ na naszą wątrobę. Przez tę niekończącą się kurację antybiotykową, czas na oczyszczenie organizmu.


Mam nadzieję, że marzec będzie lepszy i bardziej aktywny :)



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Widać, że miałaś udany luty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serialowi mówię 10 razy tak. To zdecydowanie najlepszy, jakik oglądałam. I już jestem po pierwszym odcinku 3 sezony <3

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images