Test noży Victorinox

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania noże firmy Victorinox. Przyznam, że w mojej kuchni królują małe, poręczne nożyki. Nie przepadam za dużymi nożami, choć oczywiście czasami są niezastąpione :) 
Testowanie zaczęłam od noża kuchennego wielofunkcyjnego Victorinox 5.0833. To niewielkie, lekki i bardzo wygodny nóż, z ząbkowanym ostrzej ze stali nierdzewnej. Jest wygodny, nie ślizga się z ręki. Nóż dobrze się sprawdza do szatkowania warzyw, krojenia chleba, czy też wędlin. Jeśli ktoś (tak jak ja) preferuje mniejsze noże do prac kuchennych, ten będzie bardzo dobry. Oczywiście nie do wszystkich zadań :)

Dane techniczne:
Długość ostrza: 10,5 cm
Długość całkowita: 21 cm
Wykonanie: Stal nierdzewna (ostrze), Polipropylen (rękojeść)
Waga: 26 g



Drugi nóż to model Victorinox 5.0703 ostrze 10 cm. Ten model służy przede wszystkim do obierania warzyw i owoców. Wykonany jest ze stali nierdzewnej. Jest poręcznym dobrze leży w dłoni i bez problemy radzi sobie obieraniem wszystkich warzyw i owoców.  Jego dużym atutem jest także przystępna cena :)


Jeśli ktoś lubi małe, zgrabne noże, serdecznie polecam te modele ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie znałam tych noży, chętnie się im przyjrze :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images