Ulubieńcy miesiąca


 Czas na nieco spóźnione podsumowanie marca, który w tym roku upłynął zdecydowanie za szybko.
Dużo się działo, dużo zmieniło. Nareszcie przyszła do nas wiosna ( na razie tylko ta kalendarzowa), ale mam nadzieję, że  z dnia na dzień będzie coraz ładniej :) Ok, to teraz wspomnienia :)





ULUBIONA POTRAWA:


 Zdecydowanie wygrało bezglutenowe brownie. Jest zdrowe, bez zbędnych, szkodliwych dodatków, bez cukru i białej mąki. W sam raz na podwieczorek, czy też słodkie śniadanie. Musicie koniecznie spróbować.


ULUBIONY PRODUKT:

Banany! Zdecydowanie. Tak, nie zmieniłam zdania i nadal nie jestem ich wielką fanką, ale to nie zmienia faktu, że ratują mi życie przed i po treningach. Stanowią doskonałą bazę do większości koktajli, a także fajnie się komponują w przeróżnych musach. W dodatku zawierają niezbędnych witamin. :) Lubicie?



A jeśli szukacie inspiracji na dania z bananem, kliknijcie tutaj :)

ULUBIONA KSIĄŻKA




 To był taki włoski miesiąc. Dużo czasu poświęciłam na naukę języka włoskiego, a do nauki - dania kuchni włoskiej. Ta książka to świetna propozycja dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z tą kuchnią. Można tutaj znaleźć wiele ciekawych inspiracji :)


ULUBIONE ĆWICZENIE:

Bieganie! W tym miesiącu rozpoczęłam od nowa swoją przygodę z bieganiem. Na razie nie jest łatwo, ale początki przecież zawsze bywają trudne. Mam nadzieję, że już niedługo zrobi się cieplej i poranny jogging stanie się jeszcze większą przyjemnością. 




ULUBIONY BLOG:

W marcu zabrałam się bardziej porządnie za mój język włoski. Oprócz 3h włoskiego w tygodniu, próbuję także przemycić sobie trochę włoskich słówek podczas wieczornego relaksu przy ulubionych blogach.  Primo Cappuccino to blog nie tylko o języku włoskim, ale także kulturze, zwyczajach, podróżach i wyprawach. Gorąco polecam :)

A Wy jak podsumowalibyście marzec? :) Coś Was zainspirowało :)?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam tą ksiażke ale nie podoba mi się i nie wiem co z nią zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię biegać :) Kiedyś nie wyobrażałam sobie siebie w innym sporcie niż ewentualnie jazda na rolkach i rowerze, na szczęście to się zmieniło. I teraz siłownia, bieganie, rower, rolki - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brownie <3 Na Święta zrobiłam swoje pierwsze, owsiane, i bardzo mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam brownie :) Ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images