Projekt bieganie! - recenzja książki

Niedawno w moje ręce trafiła znakomita książka. Nie, tym razem nie o gotowaniu, choć w sumie przepisy też się w niej znajdują. :) Książka o moim nowym hobby - o bieganiu.Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że musi być moja. Pięknie wydana, a poza tym napisana przez blogerów :) Po wieczornym treningu zabrałam się za czytanie i...przepadłam. Przeczytałam ją w jedną noc :) 


Projekt bieganie to książka zarówno dla osób, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, a także osób już bardziej wtajemniczonych, którzy przygotowują się do pierwszych zorganizowanych startów.

Książka składa się z 5 głównych działów: motywacji, diety, treningu, startu w zawodach oraz aktywne życie. Znajdziemy w niej mnóstwo przydatnych informacji: jak zmotywować się do biegania, jak się odżywiać, jak trenować. 


 Poza ciekawymi, motywującymi opowieściami, autorzy dzielą się z nami przepisami na swoje ulubione dania, przykładowymi treningami oraz taktykami, na przebiegnięcie maratonu (lub innego biegu :)) Oprócz ciekawych treści, znajdziemy tutaj także piękne zdjęcia :) 

Nie lubicie biegać? Nic nie szkodzi, blogerzy na pewno zmotywują Was do pierwszych przebieżek :) Kto wie, może pod wpływem książki pokochacie bieganie i zmienicie swoje życie ;)


 





You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images