Projekt Widelec


Jakiś czas temu wspominałam (i zachęcałam Was) do wzięcia udziału w konkursie Projekt Widelec :) Dziś mam dla Was małą relację z konkursu :)


Oto dania finałowe przygotowane przez uczestników konkursu:

1. Karkówka w sosie paprykowym wg Marcina

Wyświetlanie potrawa (1).jpg

2. Winny stek z niewinną papryką wg Karoliny

Wyświetlanie STEK 3.jpg

3.  Zapiekanka Jacka wg Szymona

Wyświetlanie IMAG0068.jpg

4. Placek po cygańsku z kurczakiem wg Wiktorii

Wyświetlanie PLACEK1.jpg

5. Ryż z kurczakiem wg Soni

Wyświetlanie ryż z kurczakiem i owocami.jpg

6.  Tarta z warzywami i boczkiem

Wyświetlanie tarta z warzywami i boczkiem.jpg

Jestem pod wrażeniem dań konkursowych :) Mam swojego faworyta, ale na razie nie będę zdradzać :) A Wam, które danie podoba się najbardziej :)


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images