Koktajl porzeczkowy

Lato w pełni. Za oknem słupek rtęci osiąga coraz wyższe wyniki. W takie dni najlepiej sprawdzają się lekkie, orzeźwiające koktajle. Z truskawek już był, więc teraz czas na porzeczki. Czerwone porzeczki nie są zbyt słodkie, dlatego jeśli ktoś chce może dodać troszkę miodu lub innych słodkich owoców (ja dodałam trochę truskawek). A jakie są Wasze ulubione, letnie koktajle? :)

Koktajl porzeczkowy



200g czerwonych porzeczek
50g słodkich truskawek
400ml maślanki
+ pół łyżeczki miodu (opcjonalnie)


Wszystkie składniki umieść w blenderze zmiksuj dokładnie, a następnie przelej do wysokich szklanek. Podawaj z kostkami lodu. 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Poproszę taki jeden zimny z dostawą dla mnie :) Genialnie się prezentuje, aż mi się zachciało czegoś porzeczkowego. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam, www.mojegotowanieiblogowanie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny koktajl :) W sam raz na letnie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdrowe przepisy! Koktajl porzeczkowy z kosatkami lodu przynosi wspaniałą ulgę w gorące wieczory :-)
    Tu koktajl mojej produkcji: http://www.wiecejnizzdroweodzywianie.pl/smoothie-porzeczkowe-koktajl/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images