Proteinowe batony owsiane


Batony proteinowe miały być wspaniałą przekąską po porannym treningu. Niestety, aktualnie po dość nieprzyjemnym spotkaniu z sprzętem kuchennym, zostałam zmuszona do długiegooo odpoczynku. Cóż, może Wy je przetestujecie i dacie mi znać, czy nadają się na posiłek potreningowy :) Ja mogę Wam powiedzieć, że jako batony pocieszyciele są świetne :)

Proteinowe batony owsiane
przepis na 30 batonów



300g płatków owsianych
5 łyżek nasion chia (ja swoje kupiłam TUTAJ)
60g odżywki białkowej
150g ziaren słonecznika
150g pestek dynii
100g orzechów włoskich
100g wiórków kokosowych
łyżeczka cynamonu
słoik musu z dyni  KLIK

Suche składniki przesyp do miski, wymieszaj dokładnie. Następnie dodaj mus z dyni i ponownie wymieszaj wszystkie składniki, tak aby dobrze się połączyły. Prostokątną blachę wyłóż papierem do pieczenia. Następnie wyłóż masę owsianą, wyrównaj wierzch. Piecz ok. 30 minut  w 200 stopniach. Po upieczeniu odstaw do przestygnięcia, a następnie pokrój na niewielkie prostokąty. 
 Smacznego :) 



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super batoniki! Ale nie posiadam odzywki:-(. Czy moge dodac cos zamiennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pominąć odżywkę, a zastąpić raczej się jej nie da. :)

      Usuń
  2. Świetne na myślenie, chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo się do nich zmierzam. Muszę je w końcu zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images