Dzienny jadłospis. Fotomenu #3

Trzecia odsłona dziennego fotomenu :) Lubię ten cykl, ponieważ pozwala mi przyjrzeć się bliżej spożywanym posiłkom, zobaczyć błędy, przyjrzeć się kaloryczności. Nie jestem dietetykiem, więc jadłospis nie jest perfekcyjnie zbilansowany, jest jedynie dopasowany do wewnętrznych potrzeb mojego organizmu. Nie jestem też na żadnej diecie, staram się jedynie zdrowo odżywiać. 
Ok, więc zobaczcie jak to wyglądało dziś:


Przed śniadaniem 6:45
[93kcal/B:1g / W:21g / T:0,3g]


W ramach szybkiej przekąski przed treningiem - Banan, a następnie pobiegłam na trening ;) Uwielbiam poranne bieganie - świat wygląda wtedy pięknie :)






Śniadanie 8:30
[415kcal /B:15g /W:72g / T:7,2g]

Płatki jaglane na mleku z śliwką i morwą suszoną

II Śniadanie 12:00
[250kcal /B:23g /W: 25g / T:6g]

Serek wiejski z żółtym arbuzem

Obiad 14:00
[380kcal /B:8g / W:42g / T: 20g]

Makaron gryczany z sosem z awokado i pomidorów suszonych

Trening nr 2 

 
Kolacja  18:00
[380kcal /B:18g /W:28g / T: 20g]

Jajecznica z dwóch jaj na maśle z waflami ryżowymi i pomidorami

RAZEM -  ok. 1550kcal / B: 65g / W: 188g / T: 53,5g



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak na tak dużą aktywność fizyczną jesz strasznie mało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę, że mało jesz przy takich treningach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niedoczynność tarczycy ze tak mało jesz?

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images