Ulubieńcy miesiąca - SIERPIEŃ

Znów z lekkim poślizgiem, ale są - ulubieńcy miesiąca. Sierpień w tym roku wyjątkowo zaskoczył nas bardzo ładną pogodą :)To był bardzo pogodny i szczęśliwy miesiąc, pełen przygód, sportowych rekordów i wyzwań. Ulubionych momentów było dużo, ale na potrzeby wpisu wybrałam te najbardziej dla Was interesujące ;)

ULUBIONY PRODUKT

 Pomidory - zdecydowanie! W tym miesiącu są najlepsze. Szczególnie te zebrane prosto z domowego ogródka. Pełne smaku, słońca. Idealne do letnich dań, ale najlepiej smakują bez żadnych dodatków. :)



ULUBIONE DANIE

Może mało wakacyjne, ale cóż. O czym mowa? O niezastąpionej OWSIANCE :) W tym miesiącu to moje ulubione śniadanie. Owsianka pojawiała się na moim stole praktycznie codziennie, ale każdego dnia była zupełnie inna :)
 

  
 ULUBIONA KSIĄŻKA


,,I jak tu nie biegać" Beaty Sadowskiej, mój zdecydowany faworyt tego miesiąca. Więcej o książce możecie przeczytać TUTAJ




ULUBIONY FILM

,,Smażone, zielone pomidory" - fantastyczny film o jedzeniu, miłości i przemianie jaką przechodzi główna bohaterka pod wpływem przypadkowo napotkanej staruszki. Evelyn z podporządkowanej żony, staje się wyzwoloną kobietą, pełną pasji, energii i radości. Świetnie motywuje do zmiany swojego życia, pokazuje, że jeśli się czegoś naprawdę chce to zawsze można to osiągnąć :)



 ULUBIONY BLOG

CODZIENNIE FIT W tym miesiącu chciałam polecić Wam blog dotyczący zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz zdrowej diecie. Jeśli chcecie zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, Marta na pewno Was do tego zmotywuje :)

A jacy są Wasi sierpniowi ulubieńcy? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Pomidory rządzą i u mnie :) Oglądałam kiedyś ten film i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images