Dietetyczny sernik czekoladowy

Słodkości w zdrowej diecie są najbardziej wskazane. Brzmi dziwnie? Jeśli mnie już trochę znacie to zapewne domyślacie się, że jest tutaj jakiś haczyk :) Owszem, mam tu na myśli domowe słodkości, bez zbędnego cukru, sztucznych dodatków i zbędnych tłuszczów. Słodkości, które spokojnie można włączyć w codzienną dietę, które doskonale pasują na potreningowy posiłek.  Ten sernik spełnia wszystkie wyżej wymienione założenia. W dodatku jest pyszny i przygotowuje się go bardzo szybko  Ja już swój upiekłam, będzie na jutrzejsze, potreningowe śniadanie :)

Dietetyczny sernik czekoladowy
Przepis na tortownicę o wymiarach 23cm

 
700g twarogu półtłustego lub chudego
2 jajka 
banan
4 łyżki nutelli z awokado
Łyżka karobu
2 łyżki skrobi z tapioki
2 łyżki miodu
+opcjonalnie rodzynku lub orzechy laskowe

Do miksera przełóż ser, dodaj pokrojonego banana, nutellę, karob, miód skrobię z tapioki. Ucieraj dodając po jednym jajku. Miksuj do czasu, aż powstanie gładka masa. Gotową masę serową przełóż na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Wyrównaj wierzch. Piecz ok. 60 minut w piekarniku rozgrzanym do 160 stopni. Po upieczeniu pozostaw do przestygnięcia. Przed podaniem udekoruj ciasto w dowolny sposób.




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Taki dietetyczny serniczek to ja rozumiem. ^^ Wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dodatkiem nutelli z awokado, już wiem, że przepyszny :)
    Wygląda cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis na serniczek. Nutella z awokado jest pyszna,wiec nie mam watpliwosck,ze serniczek bedzie oblednie smaczny;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dietetyczny, ale bardzo smakowicie wygląda :) I czekoladowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serniczek prezentuje się rewelacyjnie :) Chętnie bym spróbował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda :) chyba upiekę go dla znajomych w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images