Proteinowe placuszki jaglane

 Odkąd zaczęłam trenować rano trochę zaczyna brakować mi czasu na spokojne, pełnowartościowe śniadanie. Oczywiście rozwiązaniem jest tutaj system pudełkowy - przygotowanie wieczorem posiłków na kolejny dzień. A co, gdy wieczorem wracamy bardzo późno do domu i zwyczajnie nie mamy już na to czasu ani siły? W takim wypadku potrzebujemy szybkich i pożywnych posiłków. Jednym z nich są proteinowe placuszki. Robi się je naprawdę szybko, są bardzo smaczne i sycące. W moim przypadku podana ilość składników wystarcza na dwie osoby, ale to oczywiście kwestia indywidualna. Jeśli chodzi o dodatki to eksperymentujcie :) Ja przeważnie zjadam je z domowymi powidłami, ale dobrze smakują także ze świeżymi owocami, czy też masłem orzechowym :)

Proteinowe placuszki jaglane
porcja dla dwóch osób


200g serka wiejskiego
jajko
pół łyżeczki proszku do pieczenia
pół banana
50g mąki jaglanej
2 łyżki mleka migdałowego

Wszystkiego składniki przekładamy do naczynia blendera. Całość blendujemyy, aż powstanie jednolite ciasto. Na rozgrzaną patelnię wykładamy niewielkie ilości ciasta. Smażymy ok. 2 minut. Gotowe pancakes podajemy ze świeżymi owocami, dżemem lub jogurtem greckim. 
Smacznego :)




You Might Also Like

6 komentarze

  1. coś dla mnie :) uwielbiam robić placuszki, zawsze można poeksperymentować i robią się szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Można kaszę zmielić w młynku do kawy? :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images