Dzienny jadłospis. Fotomenu #4

Pamiętacie jeszcze o Projekcie 2015 :) Tak, to ten dział, w którym miałam opowiadać Wam o zdrowym stylu życia :) Niestety troszkę go ostatnio zaniedbałam, ale to przez to, że zajęłam się podnoszeniem swoich kwalifikacji z tej dziedziny :) I tak udało mi się zrobić Kurs Trenera Personalnego, a teraz przymierzam się do podniesienia swoich kwalifikacji z Żywienia i Dietetyki :) W najbliższym czasie możecie spodziewać się większej ilości postów związanych z projektem :) Dziś prezentuje Wam mój ostatni jadłospis. Od poniedziałku zaczynam nowy program żywieniowy, ale więcej opowiem Wam o nich już niedługo ;)


Śniadanie (8:30)
 [360kcal/B:14g/ W:60g/ T:7g]

Płatki jaglane (45g) z mlekiem 2% + mandarynka i pół gruszki. 

II Śniadanie(11:30)
[270kcal/ B:23 / W:21g /T:11g] 


Serek wiejski + 2 wafle ryżowe + ogórki konserwowe

Obiad (14:00)
[580kcal /B:32g /W:73g /T:17g] 


Makaron z sosem mięsnym 

Kolacja (17:00)
[225kcal / B: 9g / W: 26g / T: 10g]


 Jogurt naturalny z musem jabłkowym i orzechami włoskimi.   
RAZEM:
Kalorie: 1435kcal
Białko: 78g (22%)
Węglowodany: 180g (50%)
Tłuszcze: 45g  (27%)

Od poniedziałku zaczynamy nowy plan dietetyczny. Będzie więcej białka, bardziej urozmaicone posiłki i więcej warzyw :) 
 

 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jejciu, tak jakoś skromniutko mi się wydaje... O 17:00 to ja dopiero podwieczorek wcinam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, serek wiejski + ogórki konserwowe - u mnie rewolucja gotowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, a warzyw to w jadłospisie nie ma.. Szkoda

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images