Jaglany detoks. Recenzja książki.

,,Jaglany detoks" to kolejna propozycja dla osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem oraz zdrowiem. Bardzo lubię kaszę jaglaną, więc byłam bardzo ciekawa tej pozycji.


Autorem książki jest Marek Zaremba, autor bloga GOTUJ ZDROWO. W swojej książce dzieli się z czytelnikami autorskim pomysłem na Jaglany detoks - program oczyszczania organizmu. Książka składa się z trzech części: podstawowych informacji, części filozoficzno-religijnej oraz części z przepisami :)

W pierwszej części książki znajdziecie informacje dotyczące kasy jaglanej, podstawowych składników używanych w kuchni podczas detoksu jaglanego (ale także składników, które warto włączyć do swojego codziennego menu).  Następnie autor przechodzi do rozważań filozoficzno-religijnych. Ta część chyba najbardziej nie przypadła mi do gustu. W dalszej części książki znajdziemy informacje dotyczące popularnych dolegliwości zdrowotnych. Na koniec autor szczegółowo omawia zasady swojego programu oraz prezentuje przykładowe dania polecane podczas Jaglanego detoksu.

Książkę poleciłabym przede wszystkim osobom zainteresowanym oczyszczeniem swojego organizmu, a także osobom lubiących kuchnię makrobiotyczną. Zaletą tej pozycji są piękne zdjęcia oraz wciągający tekst. Książkę czyta się naprawdę szybko i dobrze :)

Jeśli lubicie kaszę jaglaną, koniecznie przeczytajcie tę pozycję :)

Wydawnictwo: Pascal
Cena: 39,90

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mam i właśnie czytam......interesująco napisana, wiele wiedzy przekazuje a poza tym znakomicie wydana.....również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie ta książka, bo kasze jaglaną lubię i jem praktycznie codziennie na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM SERDECZNIE https://czary999mary.cupsell.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę książkę mam nadzieję dostanę pod choinkę. Akurat po świętach, przyda mi się detoks :-P

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images