Moje wypieki. Recenzja książki.

Czy ktoś z Was nie znam bloga Pani Doroty Świętkowskiej? ,,Moje wypieki" to jeden z najlepszych blogów kulinarny. Bardzo lubię na niego zaglądać, zawsze znajduję tam piękne zdjęcia, sprawdzone przepisy i mnóstwo wiedzy z zakresu cukiernictwa, produktów i odżywiania. Nie wiem jednak dlaczego do tej pory nie miałam żadnej książki autorstwa Pani Doroty. Podczas ostatnich zakupów w zaprzyjaźnionej księgarni, gdy ujrzałam ją na półce z nowościami, od razu wiedziałam, że musi być moja. 


,,Moje wypieki. Wielki powrót" to długo wyczekiwane wznowienie debiutu książkowego najsłodszej blogerki kulinarnej. W książce zawiera zestaw najlepszych przepisów z bloga oraz przepisy zupełnie nowe, nigdzie niepublikowane. :) 

Znajdziecie tutaj ciasta i desery na każdą okazję. Świąteczne babki, mazurki, serniki, makowce, a także torty, szarlotki, czy też muffiny, babeczki i ciasteczka. Ja koniecznie muszę wypróbować przepisy na serniki, a przede wszystkim przepis na sernik truflowy z mascarpone :)

Książka podobnie jak blog pełna jest pięknych zdjęć autorstwa samej blogerki. Myślę, że powinna się ona znaleźć w każdej domowej biblioteczce :)

Wydawnictwo: Egmont
Cena: 49,90zł





You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images