Sprawność. Siła. Witalność. Jak crossfit zmienił moje życie. Recenzja książki.

Jednym z moich postanowień noworocznych jest aktywność fizyczna. W tym roku chciałabym spróbować czegoś nowego. Na pierwszy rzut idzie CrossFit :) Wszystko przez prezent, który dostałam pod choinkę - książkę ,,Sprawność. Siła. Witalność. Jak CrossFit zmienił moje życie"


Jest to niezwykle inspirująca opowieść o pasji, powrocie do zdrowia oraz zmianie życia, która dokonuje się poprzez sport. Jest to historia wieloletniego biegacza (maraton w 2:38), triatlonisty, który doprowadziwszy się na granicę kalectwa postanawia dać sobie ostatnią szansę i… Zapisuje się na CrossFit. Brzmi dość dziwnie, kto normalny próbuje wyleczyć się za pomocą tak ciężkiego i wymagającego sportu? Choć wydaje się to absurdalne, jak dowiadujemy się z książki, to działa. 

W tę historię autor wplata całą filozofię crossfitu, którą poznaje razem z nami. Dowiadujemy się czym jest ten sport,  jak powstał oraz jakie są jego zasady. Dodatkowo otrzymujemy informację o żywieniu dostosowanym do treningów, planach treningowych, czy też sposobach zapobieganiu kontuzjom. 

Przyznam, że to jedna z najlepszych książek o sporcie jaką czytałam. Napisana jest żywym i prostym językiem, pełna jest emocji oraz pasji. Co najważniejsze, jest w pełni prawdziwa. To dzięki niej zdecydowałam się na zakup karnetu na CrossFit :) Jeśli chcecie spróbować czegoś nowego to propozycja dla Was :)

Cena: 34,90zł




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images