Wegańskie, bezglutenowe batony potreningowe

Największą przeszkodą w zdrowym odżywianiu jest czas (oprócz finansów). No tak, to wcale nie takie łatwe. No, bo jak połączyć zdrowe gotowanie z pracą, studiami, codziennymi obowiązkami i jeszcze aktywnością fizyczną? Nie jest to łatwe, ale przy odrobinie dobrej woli oczywiście wszystko da się zrobić :) Dziś mam dla Was pomysł na szybką przekąskę po treningu. Batony są zdrowe, smaczne i łatwe w przygotowaniu. Wystarczy 15 minut aktywnego gotowania i gotowe :)

Wegańskie, bezglutenowe batony potreningowe
przepis na 6 batonów


szklanka wiórków kokosowych
szklanka mleka migdałowego
100g daktyli
2 średnie jabłka
50g zmielonych orzechów laskowych
50g rodzynek, jagód goji lub żurawiny
pół łyżeczki cynamonu

Daktyle przełóż do garnka, dodaj mleko migdałowe, całość zagotuj. W tym czasie obierz i zetrzyj na tarce jabłka, odciśnij z nich sok.Do blendera przełóż wiórki kokosowe, przestudzone daktyle z mlekiem, jabłka, orzechy, cynamon i dowolne bakalie. Ja użyłam rodzynek i jagód goji. Całość zmiksuj dokładnie, aby masa dobrze się połączyłam. Następnie przełóż ją na blachę wyłożoną folią spożywczą. Rozprowadź ją równomiernie po całej powierzchni. Batony powinny mieć ok. 2cm grubości. Blachę wstaw do lodówki na całą noc. Rano pokrój ciasto na kształt batonów. 
Smacznego :)



Niskokaloryczny styczeń 2016

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Zbite, wilgotne, słodkie i naturalne. To lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za przepis, wyszły bardzo smaczne, ale muszą leżeć w zamrażalniku, lodówka nie wystarcza ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak długo można je przechowywać w lodówce?

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images