Dietetyczny krem czekoladowy

  Dziś Tłusty Czwartek, ale zamiast pączków proponuję Wam zdrowy i smaczny dodatek do kanapek, naleśników, czy gofrów. Krem to zdrowsza alternatywa popularnych kremów czekoladowych i słodkich smarowideł. Nie zawiera białego cukru, glutenu i niezdrowych tłuszczów. Idealny dla osób na diecie oraz tych, którzy pragną się zdrowo odżywiać. Przyznam, że podbił moje serce :)

Dietetyczny krem czekoladowy
przepis na jeden słoiczek


puszka ciecierzycy
4 łyżki kakao
3 łyżki miodu
łyżka oleju kokosowego
łyżka masła orzechowego 
szczypta soli

Do misy malaksera przełóż ciecierzycę odsączoną z zalewy, dodaj kakao, miód, masło orzechowe, olej kokosowy i sól. Całość dokładnie zmiksuj. Gotowy krem przełóż do słoiczka. Krem przechowuj w lodówce.
Smacznego :)




You Might Also Like

4 komentarze

  1. bardzo kreatywnie! a ja nie wiedziałam co zrobić z moim miodem

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciecierzycy do tej pory robiłam tylko pasty na słono, ale w sumie czemu by nie mógł powstać krem czekoladowy ;) Pomysł bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, fajnie byłoby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pychotka!!!! Właśnie się chłodzi (robiłam z ugotowanej ciecierzycy), dobrze, że zjadam dużo na śniadanie, bo niewiele by z tego kremu mi teraz zostało :P

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images