Śniadanie mistrzów - Domowy budyń jaglany

Jak wygląda Wasze śniadanie? Zjadacie je w ogóle? Jeśli tak, to czy jest to Wasz ulubiony posiłek, który planujecie już wieczorem i celebrujecie rano? Czy może zjadacie coś na szybko, byle się tylko najeść i nie wychodzić z pustym żołądkiem? U mnie bywa różnie. Gdy tylko mam czas staram się celebrować ten najważniejszy posiłek dnia. Lubię poranki i leniwe śniadania, niestety zjadane najczęściej w łóżku, sprawiają mi ogromną radość :) I dziś jest właśnie taki dzień, dlatego na bogato - moja ulubiona kasza jaglana z dodatkiem baobabu, odżywki białkowej i ulubionych dodatków. Idealna, lekko cytrusowa i orzeźwiająca, a do tego ulubiona kawa i dobra książka :)

Domowy budyń jaglany 
porcja dla jednej osoby


pół woreczka ugotowanej kaszy jaglanej
3 łyżki mleka kokosowego
łyżka odżywki białkowej o smaku białej czekolady
łyżeczka baobabu (opcjonalnie)
100g mango
łyżeczka jagód goji
mandarynka, grejpfrut lub pomarańcza
orzechy włoskie
+ inne dowolne dodatki

Kaszę jaglaną przełóż do miski blendera, dodaj mleko, odżywkę białkową, mango i baobab. Całość zmiksuj dokładnie. Budyń przełóż do miseczki udekoruj jagodami goji, mandarynką (lub innym owocem), orzechami oraz innymi, ulubionymi dodatkami. Zjedz ciepłe :) Smacznego :)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śniadania kocham, to mój ulubiony posiłek w ciągu dnia. Potrafię wstać wcześniej, zęby na spokojnie je sobie przygotować i zjeść. Kasze jaglaną jem bardzo, bardzo często, a aktualnie królują u mnie różne koktajle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kolorowo, świetne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images