Trufle proteinowo-orzechowe

  Trufle sprawdzały się już u mnie nie raz, gdy nagle mój organizm potrzebował czegoś słodkiego. To taka fajna słodkość, którą można szybko dostosować do swoich kubków smakowych i zawartości szafek i lodówki. Tak naprawdę można je zrobić praktycznie ze wszystkiego i dostosować do każdej diety. Ja dziś mam dla Was wersję proteinowo - orzechową, która pomaga mi dostarczyć szybkiej energii po treningu :)

Trufle proteinowo - orzechowe
przepis na 10 trufli


100g orzechów włoskich
50g wiórków kokosowych
4 morele suszone
4 śliwki suszone
50g odżywki białkowej ( u mnie o smaku ciasteczkowym)
4 daktyle suszone
100ml mleka konopnego (lub innego roślinnego)

Orzech włoskie podpraż na suchej patelni. Daktyle zagotuj w mleku konopnym. Odstaw do przestygnięcia. Do misy blendera przełóż podprażone orzechy, wiórki kokosowe, morele suszone, śliwki, odżywkę białkową oraz  daktyle z mlekiem. Całość zmiksuj dokładnie. Z masy formuj małe trufle. Wstaw je do lodówki na ok. 3h. 
Smacznego :)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. ALe śliczne naczynka, gdzie kupiłaś ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam to chyba w Nanu Nanie, ale to było dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym zastąpić odżywkę? Da się? ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images