Sałatka ekspresowa - z tuńczykiem i makaronem

Ostatnio ciągle brakuje mi czasu. Pochłonęło mnie totalnie pisanie pracy magisterskiej, w związku z czym na inne rzeczy brakuje zupełnie czasu. Nie ma go też za dużo na przygotowanie posiłków, dlatego wybieram szybkie i smaczne dania. Taka jest też właśnie ta sałatka :)

Sałatka ekspresowa - z tuńczykiem i makaronem
porcja dla 4 osób




200 g drobnego, ugotowanego makaronu
puszka tuńczyka w sosie własnym
puszka groszku zielonego
puszka czerwonej fasoli
3 łyżki jogurtu greckiego
łyżka musztardy
sól, pieprz

Do misy przełóż ugotowany makaron, groszek, fasolę i tuńczyka odsączone z zalewy. Do kubeczka przełóż jogurt grecki oraz musztardę, całość dokładnie wymieszaj. Sos dodaj do pozostałych składników, wymieszaj, a następnie przypraw solą i pieprzem. 
Smacznego :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. jakoo makaroniara, wielbicielka tuńczyka, szczególnie tego w oleju, bo wiadomo, że tłuszcz jest nośnikiem tłuszczu- jestem na absolutne TAK :D
    Pomyślności życzę w związku z pracą magisterską, moja siostrzenica z tego samego powodu mnie ostanio nie odwiedza.... szkoda, bo przyjemne kolacyjki sobie strzelałyśmy :D
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie makaronowe sałatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowicie, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images