Szybki pomysł na śniadanie

Zdarzają się takie dni, kiedy nijak nie można z niczym zdążyć. Poranek mija strasznie szybko, a przed wyjściem z domu trzeba zrobić jeszcze kilka rzeczy. W takie dni doskonale sprawdzają się gotowe rozwiązania. Nie mam tu na myśli dań z proszku, które należy zalać wodą. Mam tutaj na myśli sprytne i zdrowe rozwiązania. Jednym z nich jest musli. I tutaj mały problem - jakie musli wybrać, żeby uniknąć wszystkich zbędnych dodatków? Długo szukałam, aż w końcu trafiłam na Mojemusli.pl :) Ciekawe rozwiązanie zwłaszcza dla osób, które lubią niecodzienne połączenia smaków. Tutaj możecie sami wybrać sobie swoją mieszankę, komponując ją z dowolnych składników  :) 
Moja kompozycja to mix płatków bezglutenowych z orzechami nerkowca, malina liofilizowana, jeżyna liofilizowana, chrupki proteinowe oraz płatki kokosowe. 
A od 22.04 do 03.05 będę mieć dla Was -10% rabatu na mieszankę musli :) 

Szybki pomysł na śniadanie - musli



ulubione mleko - u mnie migdałowo-ryżowe
musli
świeże owoce

Płatki przesyp do miseczki, dodaj świeże, ulubione owoce. Całość zalej mlekiem. Gotowe :)
Smacznego :)




You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images