Box z fit produktami

Ostatnio coraz większą popularnością cieszą się tajemnicze paczki z różnymi produktami, tak zwane boxy.  Idea jest prosta - wpłacasz pieniądze i w zamian otrzymujesz tajemniczą paczkę z różnymi, tematycznymi produktami. Przeważnie są to jakieś zdrowe, fit produkty, typu mąki, mleka, przyprawy, słodycze lub makarony, czy też kasze. Pomysł bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam wypróbować :) Wyprałam boxa od MULTISUB.PL. Jak możecie zobaczyć na stronie, do wyboru mamy boxy tematyczne: dla diabetyków, dla dbających o zdrowe odżywianie, dla osób unikających glutenu, czy też boxy dla kawoszy i miłośników herbat. Poza tym możemy zamówić sobie także box dla naszego ukochanego pieska :)
Ja wybrałam box z fit produktami. Już po paru dniach otrzymałam przesyłkę, a w niej: 4 rodzaje zdrowych batonów, herbatka, chipsy z banana, jagody goji, musli, len mielony, a także zdrowe ciacha, idealne do popołudniowej kawy :) 





Jeśli lubicie niespodzianki to gorąco polecam :) 

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images