Sałatka na diecie - brokułowo-pomidorowa

Sałatka to typowe danie, które kojarzymy z dietą. To prawda, często pojawiają się one w menu osób odchudzających się, ale to nie prawda, że muszą być one nudne. Wystarczy trochę wyobraźni i mały przegląd lodówki :) Nie ma lepszej inspiracji niż przegląd zawartości lodówki, a potrawy typu coś z niczego przeważnie robią furorę i zachwycają smakiem. Sałatki to dobry sposób na przemycenie warzyw do diety oraz dostarczenie witamin i minerałów do naszego organizmu. Pasują na drugie śniadanie, a także kolacje. Ich zaletą jest także to, iż można przygotować je dzień wcześniej i zabrać na drugi dzień ze sobą do pracy, czy też szkoły. Na jutro polecam Wam sałatkę brokułowo-pomidorową z jakiem i sosem czosnkowym. Idealna sałatka na diecie i na dietę :)

Sałatka na diecie - brokułowo-pomidorowa
porcja dla dwóch osób


duży brokuł
3 duże pomidory
5 jajek
mały jogurt grecki (może być light)
4 ząbki czosnku
sól 
pieprz
pestki dyni

Brokuł ugotuj, tak aby był al dente. Następnie podziel go na małe różyczki. Jajka ugotuj na twardo, gdy wystygną pokrój je w dużą kostkę. Pomidory umyj, pokrój je w kostkę. Brokuły, jajka i pomidory przełóż do miski. Do kubka przełóż jogurt naturalny, dodaj czosnek przeciśnięty przez praskę oraz sól i pieprz według uznania. Całość dokładnie wymieszaj. Sos dodaj do pozostałych składników, wymieszaj dokładnie. Sałatkę posyp pestkami dyni podprażonymi na suchej patelni.
Smacznego :)




You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images