Bezglutenowe naleśniki z jagodami

Jako dziecko uwielbiałam naleśniki. Mogłam ich zjeść nieskończoną ilość. Moimi ulubionymi były naleśniki z serkiem i powidłami jabłkowymi. Najlepiej smażone na masełku, tłuste, ale mega pyszne :) Dziś już raczej wybieram mniej kaloryczne wersje. Zamieniam co się da, aby było zdrowiej, ale przy tym smacznie :) Dziś proponuję Wam naleśniki jaglane z odżywką białkową. Jeśli nie chcecie dodawać białka, dajcie więcej mąki, też będą pyszne :)

Bezglutenowe naleśniki z jagodami
porcja dla jednej osoby



2 jajka
30 g odżywki białkowej o smaku białej czekolady
50 g mąki jaglanej
250 ml wody kokosowej (ja użyłam TEJ)
szczypta soli
+ olej kokosowy
+ jagody
+ jogurt grecki

Jajka, mąkę, odżywkę białkową, sól i wodę kokosową zmiksuj na jednolitą masę. Na patelni rozgrzej olej kokosowy. Następnie smaż naleśniki ( u mnie wyszły troszkę grube, ale możesz usmażyć sobie cienkie). Gotowe naleśniki przekładaj dowolnym farszem - ja swoje zrobiłam z jogurtem greckim i jagodami. 
Smacznego :)




Desery FIT

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam jaglane naleśniki. Najlepsze! Twoje wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są perfekcyjne, wyglądają jak u mamy! :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images