Koktajl jagodowo-kokosowy

Zrobiło się już trochę chłodniej. Jednak nawet przy takiej pogodzie, pić coś trzeba, a latem to nawet wypada pić owocowe koktajl :) Jednym z moim ulubionych jest koktajl jagodowy - doskonale gasi pragnienie oraz pomaga zwalczyć ochotę na słodycze :) Dodatkowo doskonale sprawdza się po wysiłku fizycznym, dzięki wodzie kokosowej pomaga uzupełnić utracone elektrolity i minerały. 
A jakie koktajle lubicie najbardziej :)?

Koktajl jagodowo-kokosowy
porcja dla jednej osoby


250 ml wody kokosowej (ja użyłam TEJ)
100 g jagód
pół łyżeczki soku z cytryny
Wszystkie składniki przełóż do naczynia blendera. Zmiksuj dokładnie. Koktajl przelej do butelki lub wysokiej szklanki. Podawaj po słodzeniu.
Smacznego :)





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Moje ulubione to te z dodatkiem płatków owsianych- bardzo długo po nich nie czuję głodu. Często robię je na śniadanie. Nie robiłam jeszcze żadnego z wodą kokosową, muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam podobnego koktajlu owocowego i mam pytanie: czy taki koktajl gasi pragnienie czy raczej działa na zasadzie słodkich napojów, które sprawiają, że człowiek nadal jest spragniony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten koktajl zdecydowanie gasi pragnienie :) Ważne, aby nie słodzić koktajli, nie dodawać do nich słodkich dodatków. Zauważyłam także, że koktajle przygotowane na wodzie/wodzie kokosowej lepiej gaszą pragnienie niż te z dodatkiem mleka, czy kefiru.

      Usuń

Flickr Images