Omlet ryżowy z kremem czekoladowym

Jakie są Wasze ulubione śniadania? U mnie kiedyś zdecydowanie była to owsianka, jadłam ją praktycznie codziennie, zmieniając tylko dodatki. Teraz, gdy ktoś zapytałby mnie o ulubione śniadanie to zdecydowanie byłby to omlet. To idealny posiłek potreningowy, syci o pomaga organizmowi odbudować utracone zapasy energii :) Dziś po porannym biegania przygotowałam sobie pyszny omlet z dodatkiem mąki ryżowej oraz odżywki białkowej o smaku szarlotki. Jako dodatek - krem orzechowy bez cukru firmy Ostrovit - mój najnowszy hit :)  Było mega pysznie :)

Omlet ryżowy z kremem czekoladowym
porcja dla jednej osoby


2 jajka
3 łyżki mąki z brązowego ryżu
30 g odżywki białkowej o smaku szarlotki KLIK
pół łyżeczki proszku do pieczenia
50 ml mleka kokosowego
krem orzechowy bez dodatku cukru KLIK 
olej kokosowy do smażenia

Mąkę z brązowego ryżu wymieszaj z odżywką białkową i proszkiem do pieczenia. Następnie dodaj jajko roztrzepane z mlekiem kokosowym. Całość dokładnie wymieszaj. Na patelni rozpuść olej kokosowy, następnie wylej na nią masę. Smaż ok. 2 minut. Gotowy omlet pokrój na cztery części, każdą część posmaruj kremem czekoladowym lub dowolnym innym dodatkiem :)
Smacznego :)





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Namawiasz Mnie do złego, a mam ochotę dzisiaj na coś słodkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images