Mini serniczki z orkiszem i malinami

W tym roku moje wakacje uległy skróceniu. W końcu przychodzi taki moment, że trzeba skończyć jakiś etap i zacząć nowy, być może trudniejszy, być może ciekawszy. Nowy etap to nowe nadzieje, nowe szanse i możliwości. To też smutek za tym co minęło i tęsknota za wolnością i beztroską. Na pocieszenie zrobiłam sobie pyszny deser - lekki serniczek z ekspandowanym orkiszem, który znalazłam w najnowszym Fitloveboxie  oraz świeżymi malinami zerwanymi prosto z ogrodu. Pyszne zakończenie wakacji :) 

Mini serniczki z orkiszem i malinami
porcja dla dwóch osób


400 g serka śmietankowego (ja użyłam serka Philadelphia)
łyżeczka esencji waliniowej
łyżka ksylitolu
100 g orkiszu ekspandowanego
4 łyżki domowej nutelli (PRZEPIS)
maliny

Przygotuj dwie wysokie szklanki. Serek śmietankowy wymieszaj z łyżką ksylitolu oraz esencją waniliową. Na dno szklanki wyłóż po 100 g serka. Następnie wyłóż po 50 g orkiszu do każdej szklanki, całość przykryj pozostałą częścią serka. Wierzch udekoruj domową nutellą i świeżymi malinami. Gotowy deser wstaw na 1h do lodówki. 
Smacznego :)



You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images