Projekt Zdrowy Styl Życia

Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do podjęcia tego wyzwania, jednak ciągle coś stało na przeszkodzie. Tu brak czasu, tu za brak motywacji, tu impreza, urodziny, wakacje, ciągle było jakieś ,,ale". Czas powiedzieć sobie dość i zrobić w końcu ten kwok do przodu. Wiadomo, na początku każdego projektu jest łatwo, bo jesteśmy ciekawi efektów, mamy jeszcze dużo zapału i dobrego nastawienia. Z czasem jednak to wszystko przemija i pozostają smutne nakazy, zakazy, ograniczenia i wyrzuty sumienia. Znalazłam jednak na to sposób - grupa i motywacja grupowa. Nic tak nie motywuje do działania jak inne osoby, które zmagają się z tym samym wyzwaniem, które przeżywają te same rozterki i wątpliwości. Dlatego wpadłam na pomysł zorganizowania wspólnego wyzwania. Może wspólnie uda nam się wypracować w końcu zdrowe nawyki i zmienić swoje życie na lepsze. 

Plan jest taki: co tydzień będziemy zajmować się jedną dziedziną: odżywianiem, aktywnością fizyczną, samorealizacją oraz organizacją. Będę przygotowywać dla nas małe wyzwania na każdy dzień tygodnia, porady, wskazówki, przydatne linki, aplikację oraz mnóstwo inspiracji :) Wszystko po to zmienić życie na lepsze :) 


Proponuję start 15 sierpnia :) Jeśli chcecie do mnie dołączyć, zapraszam do zapisania się na Newsletter :) 


Co tydzień będę przesyłać Wam plan na kolejny tydzień. W planach mam również utworzenie grupy wsparcia np. na Facebooku, a także galeria naszych osiągnięć na koniec projektu :) 

Mam nadzieję, że Was przekonałam i wspólnie rozpoczniecie ze mną nową przygodę :)





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja od jakiegoś czasu staram się odżywiać w miarę zdrowo- ale nie przesadzam, bo wiadomo, że od czasu do czasu można też troszkę zgrzeszyć w tej sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images