5 najlepszych ciast z owocami

Kto z nas nie lubi ciast? Chyba ciężko znaleźć osobę, która nie skusiłaby się na kawałek pysznego, domowego ciasta. Teraz, gdy mamy taką różnorodność pysznych, świeżych owoców, aż żal byłoby tego nie wykorzystać i nie upiec jakiegoś ciasta z owocami. Chcąc ułatwić Wam wybór, zebrałam dla Was moje ulubione wersje owocowych wypieków. Wybór nie był łatwy, ale jakoś udało się wyłonić zwycięzców. 



Numer jeden na mojej osobistej liście. Nie ma lata bez tradycyjnego drożdżowego ze śliwkami i kruszonką :)



Nie ma bardziej uniwersalnego ciasta. Można zrobić go na wiele sposobów: tradycyjnie, w wersji dietetycznej, z dodatkiem kakao, czy też w wersji białkowej. Zawsze smakuje wyśmienicie i nie wymaga wiele wysiłku. 



Ciasto kruche to moje ulubione ciasto zaraz po cieście drożdżowym. Co prawda nie jest to zdrowa i niskokaloryczna przekąska, ale szczególnie latem, gdy jest taka różnorodność świeżych owoców, nie może obejść się bez tego ciasta :)



Tego lata musicie także spróbować pysznej, dietetycznej tarty kokosowej ze świeżymi owocami. Co prawda to tak zwane zdrowe ciasto, ale nie ustępuje w smaku wersjom tradycyjnym. 



W moim osobistym top 5 ciast nie mogło zabraknąć sernika :) Wybór był trudny, ale za najlepszy uznaję sernik z jabłkami i kruszonką. Delikatny, aksamitny, wyborny :)


A Wasze Top 5 ciast :)?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. O mamuniu, wszystkie są boskie! U mnie na pewno byłby sernik (tylko który...?) i drożdżówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chlebek bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebek bananowy to mój numer jeden!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images