Koktajl wzmacniający

Połączenie jabłka z masłem orzechowym już od dawna wzbudzało moją ciekawość. Z jednej strony te dwa składniki w ogóle mi do siebie nie pasowały, a z drugiej strony miałam przeczucie, że to może być dobre :) Najbezpieczniej było wypróbować tę kombinację w koktajlu :) I tak powstał oto ten pyszny koktajl wzmacniający. Doskonały na zabiegane poranki, dostarcza mnóstwo energii i smakuje wyśmienicie ;)

Koktajl wzmacniający
porcja dla jednej osoby


200 ml mleka kokosowego
duża łyżka masła orzechowego
łyżeczka nasion chia
pół jabłka (u mnie antonówka)

Jabłko obierz, pokrój na mniejsze kawałki. Do wysokiego naczynia przelej mleko, dodaj nasiona chia, jabłko i masło orzechowe. Całość dokładnie zblenduj. Gotowy koktajl przelej do szklanki lub butelki. Podawaj schłodzony.
Smacznego :)




You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images