Dietetyczne ciasto kinder country

Od jakiegoś czasu chodziło za mną Ciasto Kinder Country. Jednak ze względu na ograniczanie słodyczy postanowiłam poeksperymentować i stworzyć Kinder Country w wersji fit :) Było trochę zabawy, ale efekt przerósł moje wyobrażenia :) Ciasto jest IDEALNE - nie jest słodkie, ale też nie jest gorzkie, wygląda jak wersja oryginalna, ale ma połowę kalorii mniej, mniej węglowodanów, tłuszczu i zero dodanego cukru. Jak dla mnie idealne :)

Dietetyczne ciasto kinder country
porcja dla dwóch osób


100 g orkiszu ekspandowanego
200 g serka mascarpone
100 g serka homogenizowanego
50 g odżywki białkowej o smaku białej czekolady
2 łyżka gorzkiego kakao

Odżywkę białkową wymieszaj z 3 łyżkami wody, a następnie zmiksuj ją z 100 g serka mascarpone i 50 g serka homogenizowanego. Miksuj chwilę, a następnie do masy serowej dodaj 50 g orkiszu ekspandowanego i całość dokładnie wymieszaj. 
Drugą część serka mascarpone i serka homogenizowanego zmiksuj z kakao. Następnie masę wymieszaj z 50 g orkiszu ekspandowanego. Do dwóch wysokich szklanek przełóż po połowie białej masy, wyrównaj wierzch, a następnie wyłóż do każdej szklanki po połowie masy ciemnej. Wyrównaj wierzch. Gotowe ciasto wstaw na 2h do lodówki. 
Smacznego :)





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł. Musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadałam nigdy za tym batonikiem, ale w tej wersji na pewno by mi zasmakowało <3

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images