Podsumowanie października 2016.

Nadeszła jesień, wieczory coraz dłuższe, więc mamy więcej czasu na wspomnienia :) Tak dziś przeglądałam dawne projekty i zauważyłam, że dawno nie pojawiały się tutaj podsumowania miesiąca :) Wydają mi się one całkiem przyjemną i miłą formą wspomnień, dlatego dziś z okazji ostatniego dnia miesiąca foto podsumowanie października. :) Zaparzcie sobie pysznej herbatki, weźcie ciepły kocyk
i zapraszam do lektury :)



Obrona - jestem magistrem :)


 Co prawda z małym opóźnieniem, ale jednak się udało. Oficjalnie zostałam panią magister :) Było strasznie dużo stresu, ale oczywiście okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują :) Poza tym pisałam o jedzeniu, a dokładniej o zdrowym odżywianiu, więc udało mi się połączyć przyjemne z pożytecznym :) 

Chwila dla siebie - trochę kreatywności


 Wieczory coraz dłuższe, więc coraz mam coraz więcej czasu dla siebie i samorozwój. Ostatnio coraz bardziej wkręcam się w DIY. Nie ma nic bardziej przyjemnego niż samodzielnie przygotowane zakładki, planery, ozdoby oraz ubrania. Jako inspirację polecam Wam dwa mega inspirujące blogi: MAVELO oraz MY PINK PLUM. Jeśli uda Wam się coś fajnego stworzyć to koniecznie pochwalcie się zdjęciem :) 

Ulubione danie

W październiku zdecydowanie numerem jeden były pyszne kluseczki na mleku. Niby proste, ale mega smaczne :)


Ulubiony film


Inferno - film, na który od dawna czekałam. Lubię Dana Browna, choć co prawda bardziej książki, niż ekranizację. Jednak piękna Florencja, mój ulubiony język włoski oraz ciekawa fabuła sprawiła, że polecam ten film każdemu :)

Ulubione chwile

Ulubione chwile to teraz ciepła, aromatyczna herbatka i mandarynki <3 



Czas na listopad :) Macie jakieś plany :)?

You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images