Dietetyczna chałwa

Zauważyłam, że odkąd rozpoczęłam detoks słodyczowy to coraz więcej słodkich przepisów się tutaj pojawia :) Są to jednak słodkości, które mają zastąpić niezdrowe, kupne słodkości. Dzisiejsza propozycja to coś dla miłośników chałwy - domowa fit chałwa - bez cukru, z dodatkiem zdrowych tłuszczy. W sam raz na podwieczorek lub przekąskę pomiędzy posiłkami :)

Dietetyczna chałwa
porcja dla dwóch osób


3 łyżki oleju kokosowego
3 łyżki masła orzechowego 
30 g odżywki białkowej o smaku solonego karmelu
50 g sezamu

W rondelku rozpuść olej kokosowy z masłem orzechowym, gdy składniki się połączą, wyłącz ogień i dodaj odżywkę białkową i dobrze wymieszaj, tak aby powstała jednolita masa. Na koniec do masy kokosowo-orzechowej dodaj sezam, ponownie wymieszaj, aż do połączenia się składników. Gotową masę przełóż do silikonowej formy. Całość odstaw na ok. 1h do przestygnięcia, a następnie wstaw na 2h do lodówki. Chałwę przechowuj w lodówce.
Smacznego :)




You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images