Domowa czekolada z żytem preparowanym

Nareszcie długi weekend. Czekałam na niego już od poniedziałku. Ostatnio mam strasznie zapracowany okres, dlatego coraz rzadziej się tu pojawiam. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. W końcu zbliżają się święta, czyli mój ulubiony okres w roku :) Mam już w planach mały projekt związany z przygotowaniami świątecznymi, ale na razie wszystko trzeba jeszcze dopracować, więc opowiem Wam o tym innym razem ;) Dziś na osłodę długiego weekendu proponuję szybką, domową czekoladę :) Możecie wierzyć lub nie, ale jest naprawdę nieziemska :) 

Domowa czekolada z żytem preparowanym


3 łyżki oleju kokosowego
3 łyżki masła orzechowego
2 łyżki kakao
łyżka miodu
3/4 szklanki g żyta preparowanego 

Do garnuszka przełóż olej kokosowy, miód i masło orzechowe. Podgrzewaj na wolnym ogniu, gdy składniki się już połączą, dodaj kakao, wymieszaj dokładnie. Następnie wyłącz ogień, dodaj ryż preparowany i całość dokładnie wymieszaj. Gotową masę przełóż do silikonowej formy. Po przestudzeniu wstaw czekoladę na 2h do zamrażalnika. Pamiętaj, aby czekoladę wyciągnąć z zamrażalnika ok. 20 minut przed podaniem :)
Smacznego :)




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja również lubię święta . Ta czekolada bardzo przypomina mi szyszki z ryżu preparowanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dać tą czekoladę do zamrażalnika czy lodówki bo w końcu nie wiadomo ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy dać tą czekoladę do zamrażalnika czy lodówki bo w końcu nie wiadomo ?

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images