Słodki zielnik Lary. Recenzja książki.

Odkąd zaczęłam pracę jakoś mniej czasu mam na czytanie książek. W sumie nie wiem z czego to wynika, być może jeszcze nie potrafię zorganizować sobie odpowiednio czasu wolnego ? Być może :) Mam nadzieję, że powoli zacznie się to zmieniać i będzie się tutaj pojawiać coraz więcej recenzji :)


Dziś opowiem Wam trochę o mojej najnowszej książce ,,Słodki Zielnik Lary". Książka autorstwa Lary Gessler. Jak dla mnie pozycja dość intrygująca. Słodki zielnik? Czyli co, wypieki z ziołami? Wydawało mi się to dość ciekawe i nowe, dlatego z przyjemnością zabrałam się za lekturę :)

Przede wszystkim, przed rozpoczęciem przygody z książką, zwróciłam uwagę na szatę graficzną - piękne zdjęcia, ładna okładka - wizualnie bardzo przyjemnie :) 

Dodatkowym atutem książki jest to, iż jest ona napisana w dwóch językach - polskim i angielskim, co również jest dość rzadko spotykane wśród pozycji kulinarnych.


Najważniejsza część - treść. Podoba mi się tutaj sposób kategoryzacji przepisów. Każdy dział zaczyna się od krótkiej prezentacji przewodniego zioła, a następnie pojawiają się przepisy z wykorzystaniem danego zioła. W książce znajdziemy przepisy na dania znane i te mniej popularne, jednak wszystkie przepisy zaskakują dodatkowym składnikiem - ziołem. Mnie najbardziej zaintrygowały przepisy z dodatkiem majeranku. Do tej pory kojarzył mi się wyłącznie z daniami mięsnymi oraz zupami. Do głowy mi nie przyszło, aby połączyć majeranek z słodkościami :) 
Poza majerankiem, pojawia się tutaj lawenda, liść laurowy, kolendra, gałka muszkatołowa, goździki, kminek, czarnuszka, mak oraz rozmaryn. 

Przyznam, że przepisy z tej książki bardzo przypadły mi do gustu. Na pewno niedługo pojawią się tutaj jakieś słodkości z tej książki. 



Wydawnictwo: Edipresse
Cena: 49,90zł

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images