DIY - domowy peeling grejpfrutowy

Od jakiegoś czasu coraz bardziej wkręcam się w DIY - czyli domowe wyroby. Nie tylko kulinarne, ale także te kosmetyczne i designerskie :) W związku z tym, iż zbliża się sezon świąteczny i wszyscy pogrążamy się powoli w prezentowej gorączce, ja postawiłam zrobić kilka prezentów samodzielnie. Na pierwszy ogień idą domowe kosmetyki :) Na początek wykorzystałam pomysły zaczerpnięte z książki Tajniki DIY autorstwa Red Lipstick Monster.  (O której opowiem Wam więcej następnym razem ;)) Gotowy peeling przełożyłam do słoiczka i ozdobiłam pięknymi etykietami zaczerpniętymi od Mavelo. Tadam - piękny prezent gotowy w 30 minut ;)

DIY - domowy peeling grejpfrutowy 
przepis na jeden słoiczek


1/2 szklanki oleju kokosowego , nierafinowanego
szklanka cukru
sok z połowy grejpfruta
skórka otarta z całego grejpfruta

Olej kokosowy rozgrzej na wolnym ogniu ( musi mieć płynną postać), odstaw do przestygnięcia. Do oleju kokosowego dodaj cukier, sok wyciśnięty z połowy grejpfruta oraz skórkę otartą z grejpfruta. Całość dokładnie wymieszaj. Peeling przełóż do słoiczka, przechowuj w chłodnym miejscu. 




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jutro sobie taki zrobię! Na pewno obłędnie pachnie:) Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images