Ch...owa Pani Domu. Recenzja książki.

Dziś już 6 stycznia. Minął już prawie tydzień Nowego Roku. Co mniej wytrwali pewnie już porzucili swoje noworoczne postanowienia spisane z wielkim entuzjazmem i zapałem 1 stycznia. Ci bardziej wytrwali zapewne w dalszym ciągu, z sporą dawką determinacji realizują plany przewidziane na ten rok. Ja przyznam, że idzie mi dość średnio. Podobnie jak drogowcy, zostałam zaskoczona przez zimę i jakoś cały zapał gdzieś przymarzł do kartki z postanowieniami noworocznymi. No cóż, nikt nie mówił, że będzie łatwo, pomimo trudności trzeba powoli wziąć się w garść i działać. 


Jedno z postanowień, które idzie mi w miarę dobrze - czytanie :) Właśnie dziś udało mi się skończyć pierwszą książkę - Ch..owa Pani domu, bo o niej mowa to poradnik dla nie do końca idealnych dam. Wydaje mi się, że to dobra pozycja szczególnie teraz - gdy przychodzi pierwsze załamanie w związku z brakiem silnej woli, zmierzeniem z rzeczywistością i odniesieniem jej do naszych ambitnych planów i co za tym idzie wyrzutami sumienia i życiowym zawodem. 

Książka ta pokazuje, że nikt nie jest idealny, a dokładniej, że po prostu ideałów nie ma. Jest to szczególnie istotne w dobie współczesnego perfekcjonizmu - każdy z nas chce pokazać się światu z jak najlepszej strony i chyba trochę zapominamy o tym, że to co na co dzień widzimy na Facebooku, Instagramie, czy też na ulicy to często kreacja, rzeczywistość jest trochę inna.  Ch..owa Pani Domu pokazuje jak wygląda nasze życie od kuchni, nie to jakie kreujemy na potrzeby innych, tylko to z jakim zmagamy się na co dzień. To, że nie zawsze włosy układają się tak jakbyśmy sobie tego życzyły, nie zawsze pracujemy tam, gdzie powinniśmy, nie zawsze nasze życie wygląda jak z bajki. 

Powinniście przeczytać ten poradnik jeśli tak jak ja lubicie prawdziwe i szczere książki - bez zbędnych upiększeń - pokazujące życie przeciętnej kobiety. To także dobra lektura dla osób zawiedzionych  swoim życiem - zobaczycie, że nie tylko Wam czasem się nie wiedzie. :)

Koniecznie musicie ją przeczytać :)

Wydawnictwo: Znak
Cena: 36,90 zł





You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images