Koktajl z kiwi i awokado

Jak tam Wasze noworoczne postanowienia? Ja na razie staram się realizować swoje :) Co prawda jeszcze nie wykupiłam karnetu na siłownię i nie do końca moje odżywianie jest bliskie ideału, ale najważniejsze, że każdego dnia staram się stawiać małe kroczki, które mają zbliżyć mnie do osiągnięcia celu. W tym tygodniu pracuję nad eliminacją słodyczy z diety oraz wprowadzeniem większej ilości warzyw i zdrowych tłuszczów. Jak na razie idzie całkiem nieźle ;) Na dowód tego mam dla Was koktajl, który nie tylko zabija ochotę na słodkie, ale także odżywia organizm :)

Koktajl z kiwi i awokado
porcja dla jednej osoby


1/4 dojrzałego awokado
kiwi
łyżka sproszkowanej macy
30 g liofilizowanej żurawiny
szczypta świeżo utartego imbiru

Awokado i kiwi obierz ze skóry, pokrój na małe kawałki. Wszystkie składniki przełóż do naczynia blendera. Całość zmiksuj dokładnie. Gotowy koktajl przelej do wysokiej szklanki. Podawaj od razu :)
Smacznego :)



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dobry pomysł na awokado, bo szczerze powiedziawszy jakoś za nim solo nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images