Krem selerowy z kaszą jaglaną i jabłkiem

Weekend, weekend i po weekendzie. Tak naprawdę to mój weekend składał się tylko z soboty, bo niedziela zupełnie mi uciekła na odsypania, odpoczywania i totalnej bezproduktywności. Niestety nie udało się zrealizować planu - Biegu Tropem Wilczym, ale tak to już niestety bywa, że czasem trzeba odpuścić. Mam nadzieję, że w następnym roku się uda, a ja na razie przygotowuję się do kolejnego startu :) Będzie trochę trudniej, ale mam nadzieję, że się uda. Na razie jednak regeneracja i dobre jedzonko - pyszny krem selerowy z kaszą jaglaną :)

Krem selerowy z kaszą jaglaną i jabłkiem
porcja dla 3 osób


2 średnie selery, 
2 jabłka
80 g (waga przed ugotowaniem) ugotowanej kaszy jaglanej
1,5 l bulionu warzywnego
cebula
2 ząbki czosnku
2 łyżki jogurtu greckiego (można pominąć)
szczypta soli
szczypta pieprzu
łyżeczka oleju kokosowego

Selery i jabłka obierz, pokrój na mniejsze kawałki i podpiecz ok. 5 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni. Cebulę pokrój w piórka, czosnek drobno posiekaj. W garnku rozpuść olej kokosowy, podsmaż na nim cebulę i czosnek, następnie dodaj selera i jabłko oraz bulion. Całość gotuj jeszcze ok. 10 minut na wolnym ogniu.  Gdy seler będzie już miękki, wyłącz ogień, dodaj kaszę jaglaną, jogurt grecki oraz sol i pieprz. Całość zmiksuj dokładnie. Podawaj z ulubionymi dodatkami.
Smacznego :)




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images