Naleśniki ryżowo- orkiszowe

W końcu wolna, leniwa sobota. Co prawda ten tydzień zleciał mi wyjątkowo szybko, ale brakowało mi już tych spokojnych poranków, długich, leniwych śniadań i tego braku pośpiechu. I oczywiście fajnie było obudzić się samemu i nie słyszeć budzika :) Dziś rano przypomniałam sobie, że dawno nie jadłam naleśników, dlatego dziś naleśnikowa sobota. Naleśniki w wersji ryżowo - orkiszowej z serkiem i dżemem brzoskwiniowym. Jeśli chcecie możecie wybrać inne dodatki: masło orzechowe, zdrową nutellę, czy też wersję wytrawną: hummus, wytrawny twarożek i warzywa. Do wyboru do koloru:) 

Naleśniki ryżowo- orkiszowe
przepis na 5 naleśników


150 g mąki ryżowej
100 g mąki orkiszowej
jajko
300 ml wody gazowaną
szczypta soli
+ olej kokosowy
+ ulubione dodatki

Do misy malaksera lub blendera przesiej mąkę, dodaj szczyptę soli, jajko i wodę gazowaną. Całość dokładnie zblenduj, aby uzyskać gładką i jednolitą konsystencję. Na patelnię rozgrzej olej kokosowy. Następnie wylej na nią niewielką ilość ciasta i smaż ok. 1 minuty. Gotowe naleśniki podawaj z ulubionymi dodatkami - u mnie dziś z dżemem i serem :)
Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images