Dzienny jadłospis. Fotomenu #5

Dawno nie było tutaj jadłospisów. Odkąd zaczęłam pracę zupełnie nie mam na to czasu. Rano jestem tak zaspana, że zapominam o zdjęciach, w pracy wiadomo, nie ma jak, a po pracy od razu biegnę na trening lub dodatkowe zajęcia. Jednak dziś korzystając z dnia wolnego postanowiłam powrócić do cyklu fotomenu :) Jak na razie nie stosuję żadnej skomplikowanej diety, po prostu staram się jeść rozsądnie, w miarę o stałych porach i w miarę w rozsądnych ilościach. Dodatkowo dziś taki trochę nietypowy dzień, ponieważ nie bardzo miałam czas na spokojne jedzenie - wolny dzień, więc trzeba było pozałatwiać zaległe sprawy :) Mam świadomość, że nie jest to dobrze skomponowany dzień - dużo tutaj braków, szczególnie świeżych warzyw, ale na co dzień jest ich znacznie więcej w moim menu :)

Jadłospis

1. Śniadanie - 2 naleśniki gryczane z mascarpone i domowymi powidłami śliwkowymi + gruszka


2. II śniadanie - 5 orzechów brazylijskich + precel wieloziarnisty z serem ( nie jadłam go wieki) 


3. Obiad - makaron proteinowy z domowym sosem pieczarkowym


4. Kolacja - Fit Kinder czekolada - 3 sztuki :)


Między Obiadek a kolacją była godzina trampolinek :) Ostatnio moje ulubione zajęcia ;)


A jak Wam minął dzień :)?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Chyba padłabym z głodu, co nie oznacza, że nie jest smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images