5 niezbędnych przepisów na Wielkanoc

Dziś Niedziela Palmowa, czyli do Świąt został równo tydzień. To najwyższa pora na planowanie świątecznego menu, a także testowanie nowych przepisów :) U mnie w tym roku jeszcze nic nie zaplanowano, no może oprócz dań tradycyjnych - faszerowanych jajek, serniczka oraz żurku :) Poza tym, pewnie pojawią się jakieś sałatki, wędliny oraz pewnie dużo ciast :) W tym roku zapewne będą smakować wyjątkowo - po 40 dniach słodyczowego postu :) Jeśli tak jak ja nie macie jeszcze planów na świąteczne dania to mam dla Was kilka przepisów :)













A  u Was bez czego nie ma Wielkanocy :)? 


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Szczerze mówiąc, to stęskniłam się za polską Wielkanocą i tymi wszystkimi pysznościami... Mam ogromną ochotę na sałatkę jarzynową i faszerowane jajka :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images