Czekoladowy, wegański chlebek bananowy

Majówka w tym roku wyjątkowo dziwna. Nie dość, że dla mnie trwa już praktycznie od wtorku to jeszcze w ogóle z niej nie korzystam (tzn. odpoczywam, zdrowieje, ale to nie tak sobie wyobrażałam ten wolny czas). No cóż, nie powiem, żeby mi nie było przykro, ale jak nie ma innego wyjścia to siedzę grzecznie w domu i nadrabiam zaległości kulturalne :) A dziś spędziłam także trochę czasu w kuchni (tak w końcu mogłam wyjść na parę godzin z  łóżka) i przygotowałam ciasto czekoladowe na dzisiejszy wieczór ;) Smakuje bardzo ciekawie, ale naprawdę nie czuć tutaj ciecierzycy :) Jeśli ktoś lubi słodsze wypieki to możecie dodać miód albo ksylitol :) 

Czekoladowy, wegański chlebek bananowy 
przepis na keksówkę o długości 16 cm


puszka ciecierzycy
3 łyżki masła orzechowego
3 duże, dojrzałe banany
30 g odżywki białkowej o smaku karmelowym (można pominąć)
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżki kakao albo karobu
50 g wiórek kokosowych
3 łyżki mleczka kokosowego
łyżka oleju kokosowego

Ciecierzycę przełóż na sito, przelej zimną wodą i przełóż do misy malaksera. Następnie dodaj masło orzechowe, obrane banany, odżywkę białkową, proszek do pieczenia, wiórki kokosowe oraz mleczko i olej kokosowy. Całość dokładnie zmiksuj, aż do powstania jednolitej masy. Gotowe ciasto przelej do silikonowej keksówki, wyrównaj wierzch. Piecz w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez 40 minut. Podawaj po przestygnięciu. Smacznego ;)




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images