Dietetyczne muffinki orzechowe

Poniedziałek. Ten dzień nie może być po prostu dobry. Choroba nie odpuszcza, niestety domowe sposoby: mleko z miodem i czosnkiem, herbata z prądem, cytryną i miodem,  czy domowy rosół nie pomogły. Czas na wizytę u lekarza. Tak jak się spodziewałam nie obyło się bez antybiotyku. Już tak długo udawało mi się go unikać, myślę, że może już nawet troszkę odbudowałam florę bakteryjną i znowu cała przygoda od nowa. Dodatkowo przede mną długie dni na zwolnienie, brak ćwiczeń i co najgorsze, znów muszę odpuścić mój ulubiony bieg :( Nocna Dycha z Wawelem - miało być tak pięknie :(  No cóż, jak trzeba to trzeba. Na pocieszenie upiekłam babeczki, tak bardziej żeby zająć głowę, bo jeść niestety i tak bardzo mogę. Podobno pachną cudownie :) Przetestujecie :)?

Dietetyczne muffinki orzechowe
przepis na 8 muffinek


puszka białej fasoli
łyżka oleju kokosowego
3 łyżki masła orzechowego
jajko
30 g odżywki białkowej o smaku białej czekolady
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
łyżka ksylitolu

Fasolę wyłóż na sito, przelej zimną wodą i odstaw na chwilę. Następnie wszystkie składniki: fasolę, olej kokosowy, masło orzechowe, jajko, odżywkę białkową oraz ksylitol i proszek do pieczenia przełóż do misy blendera i dokładnie zmiksuj. Gotową masę przełóż do formy na muffinki. Piecz ok. 35 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni. Po upieczeniu odstaw do przestygnięcia. Smacznego ;)




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images