Fit kinder country

Po świętach wracam do detoksu słodyczowego. W sumie te okres Wielkiego Postu znacząco zmniejszył mój apetyt na słodkości :) Teraz już nie tylko rzadziej mnie ciągnie do słodkości, ale także mam mniejszą tolerancję cukru - nie jestem już w stanie zjeść na raz dużej dawki słodyczy. Dlatego po świątecznej przerwie znów żegnamy się ze słodyczami. Oczywiście mam tu na myśli sklepowe słodkości. Tych domowych nie zamierzam sobie żałować, oczywiście w chwilach słabości ;) Dziś Fit Kinder Country :)

Fit kinder country
porcja dla dwóch osób


200 g serka homogenizowanego naturalnego
szklanka ekspandowanych zbóż ( u mnie orkisz i żyto)
3 łyżki odżywki białkowej o smaku białej czekolady
 łyżka oleju kokosowego

+ 2 łyżki oleju kokosowego
+ łyżka kakao

W misce wymieszaj serek homogenizowany, odżywkę białkową, olej kokosowy oraz ziarna. Całość dokładnie wymieszaj. Gotową masę przełóż do silikonowej formy i wstaw na 1h do zamrażalnika. W kąpieli wodnej rozpuść olej kokosowy oraz kakao. Z zamrażalnika wyjmij ,,ciasto" i polej je polewą czekoladową. Ciasto ponownie wstaw do lodówki na 30 minut. Podawaj od razu po przyrządzeniu. :)
Smacznego :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Też robiłam. Na święta. Ale mój przepis był nieco inny. Chętnie spróbuję Twój :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images