Golden milk

Poniedziałek zaczął się wyjątkowo aktywnie. W końcu zebrałam się rano i wybrałam na siłownię. Zwlekałam z tym już od dobrych dwóch miesięcy, aż w końcu się udało. Nie wiem dlaczego, ale kiedyś dużo łatwiej było mi się zmotywować do porannych ćwiczeń, aktualnie jest to zadanie na miarę maratonu. Jednak nie można się poddawać - postanowiłam powalczyć trochę ze sobą i przerzucić się na poranne treningi - nie dość, że trudniej z nich zrezygnować, bo rano mamy więcej energii i trudniej znaleźć wymówkę, a poza tym, po porannych ćwiczeniach cały dzień wydaje się lepszy :) Dodatkowo, po porannym treningu można sobie pozwolić na pyszne śniadanie ;) Dziś coś dla zmysłów i zdrowia -golden milk :) Polecam szczególnie tym osobom, które walczą z wiosennymi przeziębieniami :)


Golden milk
porcja dla jednej osoby


200 ml mleka roślinnego (ja użyłam mleka kokosowego)
szczypta cynamonu
szczypta czarnego pieprzu
pół łyżeczki miodu
pół łyżeczki oleju kokosowego

Do rondelka przelej mleko kokosowe, dodaj pastę z kurkumy, cynamon, czarny pieprz , miód oraz olej kokosowy. Całość podgrzewaj ok. 2 minut na wolnym ogniu. Gotowe mleko przelej do szklanki. Podawaj od razu po przyrządzeniu.
Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images