Kokosowy mug cake

Im dłużej siedzę w domu, tym bardziej staje się leniwa. Nie wiem, dlaczego tak się dzieje, ale łatwiej zmobilizować się do jakiejś aktywności, jak mam dużo planów i dużo zadań do wykonania. Im więcej wolnego tym mniej motywacji i tym bardziej łapę się na lenistwie ;) Dlatego dziś śniadanie w wersji leniwej i szybkiej - popularny mug cake. Do tej pory bardzo dużo słyszałam o tym przepisie, ale nigdy nie mogłam się zebrać, żeby go przetestować. Dziś nadszedł na to czas i powiem Wam, że żałuję, że wcześniej nie skusiłam się na ten pomysł. Wypróbowałam wersję kokosową, do tego dołożyłam serek śmietankowy, masło orzechowe i banana :) Jeśli lubicie słodsze wypieki, do ciasta możecie dołożyć miód lub ksylitol. Gotowi na pyszne śniadanie? Do kuchni marsz :)

Kokosowy mug cake
porcja dla jednej osoby


2 łyżki mąki kokosowej
2 łyżki płatków jaglanych
pół łyżeczki proszku do pieczenia
jajko
50 ml mleka kokosowego
łyżka rodzynek
+ serek śmietankowy 
+ masło orzechowe
+ banan

Do miseczki lub dużego kubka (naczynie musi być odpowiednie do użycia w mikrofalówce) przesyp mąkę kokosową, płatki jaglane, proszek dopieczenia, rodzynki oraz jajko i mleko kokosowe. Całość wymieszaj dokładnie. Gotową masę wstaw do kuchenki mikrofalowej na 5 minut, na najwyższą moc. Po przygotowaniu odstaw ciasto do przestygnięcia, a następnie przetnij na 3 części, każdą z nich posmaruj serkiem śmietankowym i masłem orzechowym. Gotowe ciasto udekoruj np. płatkami migdałowymi. Smacznego ;)



Akcja KOKOS

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images